عاشقانه

عاشقانه

 
امیدواریم در کنار ما لحظات خوشی را سپری کنید... با تشکر , مدیریت وبلاگ
 

 

 

در باره ی ما

به وبلاگ من خوش آمدید
پیوند روزانه
عاشقانه
مطلب عاشقانه
ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس

جستجو درسایت
"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!


لوگوی دوستان
<--- لوگوي شما --->
طراح قالب


تبلیغات شما
سیگار.....
نوشته شده توسط : سردار غمکده

 

 

چه بی رحمانه است
برای تسلایم تا آخرین پیمانه ی جانت میسوزی
و من با بی تفاوتی تمام تورا به دورترین نقطه نشانه میروم
میدانی چرا؟
چون باز هم مثل تو، دقیقا مثل تو
عروسی سپید پوش با قلبی پر شده از آرامش
در انتظار آتش گرفتن به دست من است
آتشی که جرقه اش را بهترین خاطراتم میزند
میبینی چه استادانه سوزاندنت را یاد گرفته ام
لب بر لبت میگذارم و شیره ی جانت را به پرواز قلبم تبدیل میکنم
و نمیدانم این بی رحمی من است که تو را با تمام فداکاری هایت به زیر پا له میکنم
یا سرنوشت توست که برای سوختن و رها شدن آفریده شده ای

سیگاره بی یاره من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لينک ثابت |جمعه 10 مرداد 1393برچسب:,

| ادامه مطلب...

آخرین مطالب ...

» زمان ........
» سیگار.....
» زندگانی
» دلنوشته
» عاشقانه....
» به من تكيه كن.....
» عاشقانه....
» عکس بسیار جالب ...
» دیالوگ های ماندگار......
» پدرم....
» نمیجنگم......
» افسانه شب.......
» بیا تمامش کنیم….
» کـسـی چـه مـی دانــد ؟
» یک شبی
» زیربارون.....
» دیدمش....

موضوعات


پیوند وبلاگ
سر دنده ال ای دی led ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس rohallahhemmati.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


نویسنده وبلاگ

سردار غمکده
کدهای شما
تصویر تصادفی
 
آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS